Color Symphony 2
A man returns to his world to reclaim all he has lost without knowing that everything has changed since he left.
Color Symphony 2 is a puzzle action platformer that utilises the ambiguity of colour. Try to eliminate obstacles or find new paths by using colour! This simple rule allows you to solve various problems.
Make your way through over 120 levels packed with action and puzzles, and enhanced by a ranking and achievements system. There's even support for colour blindness and colour weakness.