Costume Quest 2
Trick, treat and pick a fight with villainous dental soldiers in Costume Quest 2, the sweet sequel to the game that turned fans of all ages into candy-obsessed crusaders. This inspired RPG adventure includes a range of new features and gameplay improvements to double the amount of mischievous fun. Explore spooky time-traversing landscapes, don adorable new costumes that transform your characters into powerful Hallo-warriors, and collect even creepier Treat Cards to wield in combat against a legion of hygiene-obsessed baddies. Only heroic siblings Wren and Reynold can save Halloween forever!