Defense Dome
Defense Dome is a throwback to classic arcade-style shooters of the 1990s. Target an onslaught of enemy missiles by using the Wii U GamePad as a zoomable, gyroscope-controlled scope, and launch countermeasures to defend your nation.
The TV screen provides the entire view of the horizon and all enemy missiles in the playfield. It also displays a moving rectangle, which represents what is currently shown on the Wii U GamePad touch screen.
The Wii U GamePad touch screen shows the current field of view of the Defense Dome. This screen also contains a crosshair and a heads-up display.