Dinox
Dinosaurs are a known phenomenon amongst us, but did you know that a Tyrannosaurus rex could have bitten through a car? It could easily eat the whole thing!
Dinox is a trivia game about prehistory. High quality videos will introduce you to the world of dinosaurs and there are over 900 questions to test your knowledge on all sorts of prehistoric creatures. The aim is to get the highest score possible – and you don’t have to play it all by yourself! Up to four players can play against each other to see who knows the most about dinosaurs. Dinox is also playable in different languages including English, French, German, Spanish and Dutch. Reading isn’t required either – all the questions will be read for you in your selected language if you wish.