Evofish
Set off to conquer the vast ocean with Evofish! Evolve from prey to predator in the immensity of the seas, and progress to the top of the food chain!
Survive against an increasingly dangerous host of enemies and evolve one of the four heroes by eating the weaker fish. Become the most fearsome predator in this hostile environment, and enjoy hours of gameplay as you work your way up to be the master of the ocean. In Party mode, compete against or collaborate with two to five players in three thrilling multiplayer modes!