Gunman Clive HD Collection
In the year of 18XX, the West is overrun by thugs and outlaws. A group of bandits have kidnapped Mayor Johnson's daughter and are spreading havoc across the land. Gunman Clive must rescue the girl and and bring order to the West, then finish the fight in Gunman Clive 2. His battle against the bandits takes him all around the world and beyond.
Jump and shoot your way across diverse and challenging levels and fight massive bosses. Gunman Clive is an old-school side-scrolling action platform game set in the old West. Bring out your inner cowboy and get ready for some real gunslinger action.