How To Survive
You're stranded on an island and surrounded by unholy horrors. Can you stay alive long enough to escape in How To Survive?
Not likely, but at least you're armed with your brain – a very hot item around here – and a How To Survive guide written by an eccentric stranger. Forage for food, find shelter and make the weapons and tools necessary to put off your inevitable end!