Infinity Runner
The Infinity is the largest spaceship ever built by man-kind; flung into the void of space to secure humanity a new home amongst the stars. However, instead of discovering paradise, the inhabitants of The Infinity unlocked the door to a long forgotten nightmare. Deep inside this leviathan something terrible hunts, out of myth and legend the last werewolf stalks the ship. Infinity Runner centres on a prisoner desperately trying to escape the decaying ship and the clutches of the terror within.
The player controls the protagonist, the prisoner, from a first-person perspective as he is challenged to escape from the gargantuan spaceship. Infinity Runner packs a lot into one super slick sci-fi action game and with it re-invents the running genre!