JACKPOT 777
Spin the reels! It's time to try your luck in JACKPOT 777, a realistic slot machine game with simple controls. Bet one credit, or go for a big win with the MAX BET! Winning combinations include 7s, Fruit, Bars and more. JACKPOT 777 is classic slot machine action at its best!