Jolt Family Robot Racer
JOLT is a fast-paced, racing party game. The game at its core is a competitive platformer that’s all about maintaining momentum with skillful navigation. The players compete to be the last robot standing.
Using a charged burst of speed called the JOLT and an array of different objects in the environment, your goal is to outperform or outright sabotage the other racers. Eliminated players are down but not out through the use of the VOID, a random Sabotage power-up that allows players to initiate revenge and change the outcome of the race!
Once eliminated, a player has the opportunity to execute the VOID. After punching in the correct sequence, the VOID player is gifted a random power-up to inflict mass disruption to the existing racers.
The game features multiple game modes. Racer is the standard and most game modes are based off this, such as Light Mode (where the level is dark and the leading player has a light attached to them).