Play and have fun with the fantastic Luv Me Buddies puppets and experience an exciting adventure along with your nice, new friends in Luv Me Buddies Wonderland! In a colourful world, discover many mini-games designed for children, which will entertain, amuse and involve the whole family for beautiful moments of pure relaxation!
Luv Me Buddies Wonderland is filled with challenging, fun, educational activities, presented with sparkling graphics, bright colours and catchy music. Each time you interact with one of the lovable and cute little animals, you increase the game's possibilities and unlock new mini-games.
Luv Me Buddies Wonderland is an immersive experience for children and adults which stimulates childrens' imagination and helps them to interact with their creativity. Enjoy and relax with Luv Me Buddies Wonderland!