Oddworld: New 'n' Tasty
Explore ancient ruins, dodge carnivorous beasts and avoid trigger-happy hunting parties as Abe, the original Oddworld hero, in this lovingly recrafted take on the classic Oddworld: Abe's Oddysee. Built from the ground up, enjoy breathtaking visuals, enhanced audio and improved, deeper gameplay as Oddworld: New 'n' Tasty reignites the original Oddworld game.