Ohayou! Beginner's Japanese
Have you always been interested in learning Japanese? Asuka and Kenji are here to help guide you along the path to learn how to read Japanese Hiragana and Katakana.
Use digital flash cards to learn how to both write and pronounce each character. When you think you've gotten a grasp of the language, you can participate in a memory game of over 60 lessons, requiring you to use your finger to cut across the matching Hiragana or Katakana. If you pass these lessons, you will surely learn the basics of the Japanese language!