Queen's Garden
In a barren kingdom set atop a hill, there lived a king and queen, who likely live there still. The king was a caring man who loved to please his queen, his plan was to grow a garden bigger than there had ever been. You will cultivate a sea of bloom, fill the air with the breath of roses. From barren land to blossom, a sweet bouquet to royal noses. A perennial job for a seasoned grower - a garden for royalty. Apply within to serve the queen and be ever rewarded for your loyalty!