REPLAY: VHS is not dead
REPLAY: VHS is not dead is a platform game in which you control time in a brand new way. Control up to five different characters and synchronise their actions to complete each level. Take on the role of film director and travel through several humorous movies in REPLAY: VHS not dead!
Each level is full of surprises and will have you racking your brains. Are you ready? Then silence on the set...camera...action! In REPLAY: VHS is not dead, you cannot lose. Don't like a scene? Cut! Take two!
There are over 70 levels in four different film universes with medals, costumes and hidden keys to find. REPLAY: VHS is not dead features 80s-style artwork and a soundtrack worthy of the great Hollywood classics.