Shadow Archer Special
You are Shadow, a skilled archer of the realm. You must survive hordes of creatures by defeating them with your trusty crossbow. Find power-ups to defeat even tougher enemies! Power-ups will aid you in your survival against the ever spawning creatures of the realm! New special abilities and arrows are introduced in this special version to commemorate the anniversary of Shadow Archer! Arrows are limited, so make every shot count in this challenging, retro inspired, arcade styled game! So shoot, score, and survive in SHADOW ARCHER SPECIAL!