Star Sky
Take a midnight stroll through a starlit field and discover all the night has to offer in Star Sky, a slow-paced game about exploring different choices.
Star Sky is a relaxing and ambient experience focusing on creating a soothing atmosphere rather than intense gameplay. It is similar to an interactive poem, with several endings that allow you to explore different scenarios. Take your time and allow yourself to feel the game as you play.