Sudoku & Permudoku
Sudoku & Permudoku is a puzzle game that offers two distinct styles of logic puzzles. In the Sudoku mode, the player is tasked with filling out a 9x9 field with numbers from 1 to 9. Each row, each column and each 3x3 sub-field must contain exactly one occurrence of each of the numbers 1 to 9.
Permudoku is a variation of the classic Sudoku puzzle, where colours are used instead of numbers. At the start of each puzzle, all fields are already coloured – the player's task is to swap fields around until the colours are distributed correctly.
Both game modes include five different degrees of difficulty, each with 100 puzzles, for a total of 1,000 puzzles.