Super Toy Cars is a tabletop arcade combat racing game featuring fast, cool-looking cars, impressive tracks made of everyday objects, and a bunch of power-ups that will let you destroy your opposition. Collect all the cars and upgrades to keep up with the competition as you progress in career mode, or have a quick race against AI opponents or friends. You can even play with up to four players locally.
There are 16 different cars in the game, each with its unique handling model. Experiment with them and find the ones that best suit your driving style, as well as the different situations you'll find in all 12 tracks. You may even want to use different cars depending on the type of event you're playing, because there are 48 events in career mode, but not all of them are races!
Super Toy Cars is big, with lots of options for you to tweak and play with, but most importantly it's been carefully crafted to be fun to play and fun to race in, whether alone or with friends.