The Beggar's Ride
One night, an old man found a mysterious mask – a key to a world hidden on the other side of the rain. It was destined for a hero; a champion; a saviour. But the old man was just a beggar.
Uncover the secrets held within the mask as you journey through strange and beautiful lands, manipulate the world around you and discover the truth behind who The Beggar really is!
Discover four masks, each granting powerful abilities and seek out collectibles, hidden areas and much more.
The Beggar’s Ride is a unique and innovative platformer and adventure game where the player can manipulate the environment to solve fiendish puzzles in a deep and intriguing story of discovery.