The Rivers of Alice: Extended Version
Whenever Alice falls asleep, she enters a world of fantasy where she must face her fears, like Sloth, Envy, or Lie.
Enjoy leisurely gameplay, beautiful graphics made using watercolours, ink and graphite, and the original game soundtrack composed by indie rock group Vetusta Morla.
If you like stylish adventure games and you're not in a hurry, this is your game.