A poor stonecutter notices the ways of life of those higher in the social hierarchy and wants to become like them. A spirit hears his plea and grants his wish. Despite his wish being fulfilled, the stonecutter is still dissatisfied and wishes to have more. He dreams of becoming more powerful by embodying the forces of nature. Decide the future of the stonecutter by choosing what he should wish for!