Toto Temple Deluxe
And don't worry if you're friendless: bots will playToto Temple Deluxe is a fast-paced, king of the hill style, local multiplayer game where players must steal an egg-laying goat from their friends and try to keep it atop their own head for as long as possible.
Infinitely dash in any direction to swiftly move around and powerfully headbutt the goat carrier to steal their four-legged booty. Escape your jealous opponents and protect the goat by blocking their attacks with a well-timed shield pop! You’ll "get their goat", guaranteed.
And don't worry if you're friendless: bots will play with you whenever you want and for as long as you want. You can change their difficulty level too, because they're probably tougher than you think.