Twin Robots
Twin Robots is a 2D platformer where you can switch control between two little robots – they’ve been imprisoned and need to find the way out of each level!
The game's 28 levels can be played alone, or in co-operative mode with a friend thanks to the split-screen gameplay*. In local co-op multiplayer, each player controls one robot. Some levels require both robots to help each other in order to solve easy puzzles.