Typoman
Typography blends uniquely into the terrain, so be on the lookout for subtle hints quite literally written into the environment, and beware of words that aren’t as friendly as they first seem. If a puzzle is giving you a bad case of writer’s block, use the Wii U GamePad touch screen to read hints, generate letters and scramble words to find a solution.
With the incredible power of words on your side, thwart evil and rewrite your fate in Typoman on Wii U.