Ultratron
Ultratron is a twin-stick arena shooter inspired by classic arcade gaming, updated and improved for the 21st Century.
The last human in the universe has been 'deleted' by evil killer robots. As the last remaining humanoid battle droid, you'll fight through over 40 arcade levels to finally take on the four giant boss 'bots of the apocalypse.
Ultratron combines risk-reward arena gameplay with an upgrade system, responsive difficulty, pet drones, special weapon abilities, online leaderboards and a two-player, drop-in co-op mode.