VRog
Play in Arcade Mode or Survival Mode. Be a real survivalist and avoid the big stork – maybe a friendly turtle can even help you out with that! With simple controls and a child-friendly design, this game is suitable for anyone who's ever wanted to experience the adventures of a frog.