Have fun working out with Your Shape: Fitness Evolved 2013 on Wii U. Featuring 125 different workouts and 215 moves, there’s an activity for everybody! With motivating online features, HD graphics and animated virtual coaches, fitness training can be truly exhilarating!
Create a personalised fitness programme lasting up to four weeks tailored to your current fitness level and preferences, set yourself some goals and a workout frequency – and off you go! As you progress, why not check-in and connect with the Your Shape Center website and Your Shape community. There you can see your personal stats wherever you are, and even participate in community events and global challenges!
Working out to a beat is a fun way to burn some calories, and with this game you can dance along to a pumping soundtrack of popular tunes! It’s not only about exercise though – healthy eating is important too! To help you along, this title includes a database featuring over 150 healthy recipes!
If you’re ready to get fit then Your Shape – Fitness Evolved 2013 is ready for you!