GT Pro Series
Turn the Wii Remote into a fully functioning steering wheel and master more than 80 Japanese cars. Customise your favourites and race them over ten challenging tracks. With five different game modes, including the exciting drift mode, GT Pro Series packs all the thrills in an accessible package.