Kororinpa
Got a steady hand and nerves of steel? Then you're ready to take on Kororinpa! In Hudson Soft's puzzle/action game, made especially for Wii, you must guide a ball carefully through a 3D maze floating high in the sky, collecting jewels in order to unlock the exit at the end.
Simply by tilting the motion-sensitive Wii Remote you have complete control over the angle of the playing surface; tilting and turning it to roll the ball around obstacles, along perilous ledges, through tunnels and across bridges towards the goal.
Will you have what it takes to roll with it and beat the game, or will Kororinpa tip you over the edge?