Naruto Clash of Ninja Revolution 2 - European Version
Naruto is back, bigger and better than before! With new characters, new arenas and a new way to view your game, Naruto Clash of Ninja Revolution 2 – European Version for Wii delivers the knockout blow!
Naruto Clash of Ninja Revolution 2 – European Version introduces for this game an all-new storyline, filled with a huge line-up of your favourite fighters (in addition to new characters created specifically for this game). Not only does the game include more than 30 famed fighters from the Naruto universe, for the first time you can see them fight in 16:9 widescreen format. The game also features 480p progressive scan support to deliver the sharpest, most crisp Naruto experience yet.
This time, the Wii Remote takes players deeper into the fight. During battle, players will get a chance to power-up their moves by performing ‘hand signs’ with the Wii Remote, resulting in a massive attack in the heat of battle. Wii Remote motions will also enable you to regain health and chakra during battle – and you’re going to need every last bit of help you can get. The fighting is more intense and more balanced than ever.
In addition to sharper gameplay, Naruto Clash of Ninja Revolution 2 – European Version features both new arenas and more fighting space within the arenas. Most arenas not only feature destructible environments, they also feature different tiers and fighting spaces to do battle. These larger spaces open up even more strategic options for players as the battle rages on.
Another top-notch fighter from the Naruto franchise? Believe it! The revolution in fighting games continues. Are you ready for the challenge?