Rapala Tournament Fishing
The revolutionary Wii Remote and Nunchuk combo could hardly have been designed more perfectly for bringing all the fun and excitement of fishing into the home. You’ll feel like you have the rod and reel in your hand as you set the hook, cast the line and prepare to reel in the catch of the day. You’ll need all your angling skills to bag the ultimate bass, salmon or trout and you can be sure they’ll put up a fight. Players compete in 20 tournaments in some of the most famous fishing waters in the world, going through all the thrills and spills of life as a pro angler. The game delivers the total experience of sport fishing, allowing you to use the Wii Remote to steer your boat to explore the rivers, lakes and open sea to find promising fishing waters. Rapala Tournament Fishing brings fishing simulators to the next level.