SSX Blur
SSX Blur takes everything you love about the SSX series - huge air, blurring speed and insane tricks - and delivers it in a completely new way, made especially for Wii. The Wii Remote and Nunchuk controls give you total command over your snowboarder or skier, on the ground and in the air, by translating every motion you make into thrilling acrobatics and stunts.
Use the Nunchuk to control your character; tilting it to carve your way through the powder, and flicking it up to jump. Twist and turn the Wii Remote to pull off spins, flips and tricks. Plus, unleash spectacular Uber Tricks in a new and more satisfying way than pressing buttons; simply wave the controllers to 'paint' shapes in the air!