Adventure on LOST ISLAND Hidden Object Game
Each stage can be played by up to four players for great gaming fun. Family and friends can work together to get a quick clear time or compete to see who is the best at finding hidden objects in every stage!
With 11 stages in total, including two action stages, there are hundreds of objects to find! Each stage also has a unique feature that makes for a fresh experience each time you play. There is no more memorising the positions of the hidden objects, which is great for players who want to enjoy each stage again and again!