AIR HOCKEY
ARCADE SPORTS consists of a selection of four classic arcade sports games including Air Hockey, Bowling, Pool and Snooker.
A one-on-one ‘friendly’ match versus any of the game opponents in any game type.
The Season Mode is a series of linked tournaments with 10 tournaments to play of mixed game types. The objective is to make it to the top and become Number 1 in the rankings.
Play through each event in turn, and after each one you are awarded a world ranking position and achievement rewards.
Arcade Sports allows up to 2 players to compete head-to-head in a versus match on one Wii console.