Explosive, action-packed shooter for 1 or 2 players! Take control of the Contra soldiers Bill Rizer and Lance Bean and protect Earth from an alien invasion. Arm yourself with powerful weapons and blast your way through hordes of deadly enemies and gigantic bosses. Destroy the evil Chief Salamander and his Neo-Salamander Force!