Frogger Returns
Frogger Returns takes the heart-pounding challenge of arcade Frogger and takes it into the next dimension! Classic top-down 2D gameplay is updated with colourful 3D graphics, a new perspective, all-new levels, new enemies and game-changing power-ups to dodge and use! Local multiplayer lets you race a friend to victory.