Happy Holidays Christmas
Planning a Christmas party and want to grab guests’ attention? Or want to send greeting cards without the hassle of licking stamps? Then here is the solution: create and send fun Christmas cards with this unique WiiWare application!
Happy Holidays Christmas lets you make fun Christmas-themed e-cards and send them straight to friends' Wii consoles!
Add a tree and decorations; choose frames, stickers and music; and then write a message to friends registered in your Wii Address Book.
It might not snow this Christmas, but with this fun new software your holiday is guaranteed to be a happy one!