The official website for The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D for Nintendo 3DS is now online for all to enjoy.
This title is a remake of a classic Nintendo 64 adventure widely considered to be one of the best games of all time - and it returns on June 17th for Nintendo 3DS!
Want to know more? Perhaps you'd like an introduction to the gameplay and story? Or maybe you're a fan of the original and want to see what's new? Well, our official website for The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D has all this and much more - just click the link (no pun intended) and take your first taste of this exciting new adventure.