22 February 2012 – Whether you own a Nintendo 3DS, Nintendo DS or Wii, the recent Nintendo Direct presentation from Nintendo’s Global President, Satoru Iwata, features something for everybody. If you haven’t had a chance to watch it yet then head over to our Nintendo Direct dedicated website to see Mr Iwata discuss some of the upcoming launches and content that is coming soon from Nintendo.