Take a peek inside our Luigi's Mansion 2 teaser site
What’s green and goes bump… “Ouch!” in the night? One of gaming’s best supporting actors is about to get his time in the spotlight when Luigi’s Mansion 2 for Nintendo 3DS and Nintendo 3DS XL launches on March 28th.
With stacks of varied mansions filled with wily ghosts, plus online and local multiplayer for up to four courageous ghost hunters, Luigi’s Mansion 2 will be a sure-fire way to scare up some fun!