Take on tough challenges based on set-pieces from Metroid, Kirby’s Adventure, Super Mario Bros. 3, Punch-Out!!, Kid Icarus, and more. Collect Stars to unlock extra trials, then test yourself with Remix stages, where everything’s turned on its head: one minute, you’ll be saving Link from a pursuing pack of Boos, the next, you’ll have to help Kirby swipe coins in the world of Mario! Nothing is as it seems, and even the most hardened gamer will need to relearn the rules!