With the Championship Mode line-up comprising of Super Mario Bros., Super Mario Bros. 3 and Dr. Mario, players will take on a series of three successive score-based challenges in these games to achieve a cumulative total score. In addition, your score can also be posted to Miiverse, so you can compete with friends and other players.