Find out more
Unlock additional stages by earning Stars, then truly put your retro reflexes to the test in Remix stages. Games that you thought you knew are twisted into new forms with rearranged rules – some even change appearance! Can you adapt your time-tested skills to overcome the weird and wonderful challenges that await?
Study gameplay videos of NES classics, then take on tough, addictive NES stages that boil the games down to their very cores! Complete stages as quick as you can to earn up to three Stars per stage, open up tougher trials and put your gaming credentials on the line in Remix stages!
Remix stages may force even seasoned gamers to adjust their expectations. Can you beat challenges based on famous games, even when they’ve been altered in surprising new ways? Certain transformations are more drastic than others – some Remix stages feature a completely different main character, while others even take away some of your control!
Enemies, backgrounds and even your main character may take on a completely new look!
Maintain your focus as the action gets smaller – and the screens are duplicated!