You're the boss – take control of your team's tactics, scout out new players and train your squad to reach their full potential using Training Cards found in each match. Experiment with formations to create an unbeatable squad for any scenario!
There's no substitute for the latest Iwata Asks interview, in which developer Hiroyuki Sonobe describes his journey into game development, the love of statistics that powers his games and his aim to capture the excitement of a football match. Find out more in Iwata Asks: Nintendo Pocket Football Club now.