Get the lowdown on Hyrule Warriors with a Nintendo Direct to be published on 5th August
31st July 2014 – In anticipation of the game’s 19th September launch, a new Nintendo Direct taking a closer look at Hyrule Warriors for Wii U will be made available on YouTube and the Nintendo Direct website on Tuesday 5th August at 08:00 (local time).
Fans who wish to watch the (English) livestream hosted by Nintendo of America can tune in at 05:00 (local time) on 5th August at Nintendo of America's Nintendo Direct website.