The bite-sized presentation delivers a puppet show hosted by Cat Mario and Cat Peach and is peppered with fun facts, tips and quizzes for Nintendo’s youngest fans. In the first video, the two hand-puppet hosts reveal insider secrets on becoming a Mario Expert and challenge kids to spot the hidden Luigi in SUPER MARIO 3D WORLD, while the show also delivers some top tips on becoming super powerful in the Kirby Fighters battle mode of Kirby: Triple Deluxe.