Donkey Kong Country
Join DK and Diddy on a quest to recover their stolen banana hoard. Traverse more than 30 challenging levels, take a ride on animal buddies and survive the madcap mine cart sequences. You'd be bananas not to play Donkey Kong Country!
In this pirate-themed sequel to the hit Donkey Kong Country, guide Diddy and Dixie Kong through eight wild worlds of comical action across the Kremling-infested Crocodile Isle.
In the final part of the classic Donkey Kong Country trilogy, take control of Dixie and Kiddy, and use their unique abilities to traverse treacherous terrain, seek out elusive Banana Birds, and defeat the Kremlings' new master, KAOS.
Face flying pigs, deadly Zingers and reptilian Kremlings, as you journey through a mysterious pirate ship, perilous snow, an unbelievable underwater temple and crazy capers in the sky.
Donkey Kong has been kidnapped by the evil King K. Rool who is demanding his entire banana hoard as a ransom! Rather than give up the precious stash, Diddy Kong teams up with Dixie Kong to rescue their pal.
Play as Dixie or Kiddy across 36 Kong-sized levels of platforming action and adventure. Get a little help from your animal friends Squitter the spider, Squawks the parrot, Ellie theelephant and Enguarde the swordfish, as you seek out secrets to uncover the truth behind the Lost World!