No matter their age or skill level, everyone can enjoy some good clean fun in the unique action shooter Splatoon, only available for Wii U. Two teams of four players compete to cover the most ground with their ink in Turf Wars, fast-paced online matches where it’s mind over splatter, and tactics and teamwork win the day!
Meanwhile, Splatoon continues to get bigger and better, with a recent major software update introducing new ways to play with friends, two new weapon types, new gear and much more. For more information about the game, please visit the Splatoon website and stay tuned to the official Splatoon Facebook page for ongoing updates.