Take the hunt further when you discover glittering new details on our updated Monster Hunter 4 Ultimate website!
With their enhanced controls and super-stable 3D, New Nintendo 3DS and New Nintendo 3DS XL are perfect partners for fearless hunters. The New Nintendo 3DS XL Monster Hunter Ultimate Edition, complete with a pre-installed version of the game, is available from February 13th.
If you prefer customisation over larger screens, why not check out the two sets of über-cool Monster Hunter 4 Ultimate cover plates for New Nintendo 3DS? With a duo of designs to choose from – matte white with colour decals, or gloss black with sparkling gold and silver decals – no-one will ever be in doubt to your allegiances...
In addition to this fine factual bounty, you can read all about the two new weapon classes, how to attack from above, plus Palicoes, the Frenzy virus, and everything else a budding hunter should know about the adventure ahead – keep an eye out for the fearsome Gore Magala!